Insjunken vid bakvirveln!

Mysaan

Trådstartare
Min travare har på 1 vecka blivit jätteinsjunken vid virveln där bak. Precis framför den alltså. Han är mer insjunken på vänster sida än på höger och jag funderar lite vad detta beror på. Det enda jag gjort är att byta foder från hö till silage men ska han verkligen bli insjunken där för det?

I övrigt har inget förändrats och han mår i övrigt precis som vanligt. Några tips på vad det kan bero på?

Sv: Insjunken vid bakvirveln!

Det låter som proteinbrist, mest troligt är att näringsintaget har sjunkit pga foderbytet.

Sv: Insjunken vid bakvirveln!

Hmmm! Tror du att jag helt enkelt bara kan öka på fodergivan? Denna bal är nämligen inte analyserad eftersom jag bara fick köpa en bal av denna kille och sedan ska köpa av en annan resten som jag behöver tills betet.

Eller bör jag lägga till något proteinfoder tycker du? Är så himla svårt när man inte har någon analys.:crazy:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 844
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 816
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Vi tävlar inte men det är ändå smidigt att hämta inspiration från tävlingslydnad nu när aktiveringen till viss del måste ske i mörker...
Svar
17
· Visningar
1 396
Senast: Trasten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V