J
Jessie81
Har ett mycket trevligt halvblodssto f-03 som jag ännu inte har suttit på. Detta beror på att jag varit gravid och fick barn sent i höstas. Enligt planeringen så skulle hon varit insutten nu, och tränats inför treårstestet i vår. Men som det är nu känns det tveksamt om jag hinner tills dess.
Finns det någon som ridit in sin treåring på vårkanten, och ändå deltagit i visningen?
Hon är van att hanteras, promeneras och löshoppas. Planerar att börja tömköra henne i skog och mark snart.
En del av mig, känner att jag inte vill stressa med inridningen, utan ta det lugnt och ev åka på treårstestet och visa henne UTAN ridprov.
Men samtidigt vill man ju visa henne, får just nu tusen olika åsikter från folk runt omkring mig.
Samtidigt känns det ju som hon skall "räcka" längre än till visningen.:smirk:
Hoppas någon har några intressanta tankar kring detta.
Finns det någon som ridit in sin treåring på vårkanten, och ändå deltagit i visningen?
Hon är van att hanteras, promeneras och löshoppas. Planerar att börja tömköra henne i skog och mark snart.
En del av mig, känner att jag inte vill stressa med inridningen, utan ta det lugnt och ev åka på treårstestet och visa henne UTAN ridprov.
Men samtidigt vill man ju visa henne, får just nu tusen olika åsikter från folk runt omkring mig.
Samtidigt känns det ju som hon skall "räcka" längre än till visningen.:smirk:
Hoppas någon har några intressanta tankar kring detta.