inridning/tillridning tips

yrbin

Trådstartare
Hej
Har en 5 åring som ska ivär på tillridning/ inridning till våren han var ihop fuskad när jag köpte honom sen skulle min fd tränare få honom bättre lite blev han men det var en stor bluff som jag gick på när jag lämnade honom yill henne.så nu undrar jag finns det nån som ni kan rekommendera som är duktig på sådant i blekinge trakten tacksam för alla svar.
 
Sv: inridning/tillridning tips

Hallå många som läst men inget tips utom en tacksam för nåt svar till
 
Sv: inridning/tillridning tips

Hej
Har en 5 åring som ska ivär på tillridning/ inridning till våren han var ihop fuskad när jag köpte honom sen skulle min fd tränare få honom bättre lite blev han men det var en stor bluff som jag gick på när jag lämnade honom yill henne.så nu undrar jag finns det nån som ni kan rekommendera som är duktig på sådant i blekinge trakten tacksam för alla svar.


För många år sedan tog Camilla Sjöqvist, Karlshamn, hopptränare, emot min 3åring på tillridning då den oxå skulle varit mer gjord när jag köpte den...sj vart jag mkt nöjd med vad Camilla hann åstakomma på den korta tid hon hade hand om min pålle!
Vet inte om hon rider till hästar längre men skulle jag haft någon till att göra nån av mina unghästar skulle jag hört med henne i första hand...:banana:
 
Sv: inridning/tillridning tips

Du har inte fått svar därför att det är en otillåten tråd. Kolla den nålade tråden högst upp på sidan.

Klicka på radannonser istället och kolla in/tillridningsstall, det finns många.
 

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 238
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 645
Senast: Glimra
·
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 383
Träning Hej! Nu ska jag rida in min 3 1/2 åring! Men vill ha lite tips:) Hans utbildningsstatus nu är ganske låg. Vi började i slutet av mars...
2
Svar
22
· Visningar
5 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp