R
Raderad medlem 68338
Det är inte narcissistikt att ha sig själv på sin vägg då?
(Dom var mina favoriter med)
Jag håller på med en 2 meter oljemålning av min kompis. Naken. Som hon ska ha hemma
Så att ehh det är nog lugnt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte narcissistikt att ha sig själv på sin vägg då?
(Dom var mina favoriter med)
Det blir bara personligt! Jättefint
Döläckert
Det blir bara personligt! Jättefint
Jag tycker det är superfint med matchande färger och tapeter som delar upp en öppen planlösning i zoner. Ett generellt tips är också att använda sig av korta/udda väggar och tapetsera dem för att få in färg och dela upp det öppna.Vi ska tapetsera några väggar här hemma men vet inte vilka! Vi har ett gammalt hus med många vinklar och vrår. Hur har ni gjort? Vi ska tapetsera den lilla hallen och två väggar i sovrummet. Men resten? Hur tapetsera man en öppen planlösning men som ändå liksom snirklar sig fram. Har sökt så mycket för inspiration men hittar inget om detta.
Jag behöver lite hjälp!
Har köpt lägenhet vilket känns skitkul, dock var den redan möblerad och inte riktigt i min stil. Den är väldigt ljus och orange Har ni några tips på hur man kan ge den en liten makeover helst utan att behöva köpa nya möbler? Tankar om möbleringen osv? Kanske ny väggfärg? Har fixat lite småsaker som kuddar och växter men jag blir så velig när det kommer till större förändringar.
Vi ska tapetsera några väggar här hemma men vet inte vilka! Vi har ett gammalt hus med många vinklar och vrår. Hur har ni gjort? Vi ska tapetsera den lilla hallen och två väggar i sovrummet. Men resten? Hur tapetsera man en öppen planlösning men som ändå liksom snirklar sig fram. Har sökt så mycket för inspiration men hittar inget om detta.
Ja precis så tänker vi också. Men vi måste nog ha lite fondväggigt för annars funkar det inte att ha tapeter och jag vill ju så gärna ha det på vissa ställen.Vi har lite samma bekymmer med öppen planlösning som snirklar sig fram. Lägg dessutom till att jag starkt ogillar fondväggar så är det verkligen inte lätt!
Vi försöker tänka kring vilka ytor vi ska upplevas som ett, var det ska vara ”rum i rummet” osv. Och att välja tapeter/färg som passar ihop så att övergången blir snäll
Ja precis så tänker vi också. Men vi måste nog ha lite fondväggigt för annars funkar det inte att ha tapeter och jag vill ju så gärna ha det på vissa ställen.
Hahaha jag menade att jag inte heller är så förtjust i fondväggar. Glömde nog skriva det. Gjorde två saker samtidigt.Klart ni ska ha fondväggar om ni gillar det! Jag skrev det bara för att beskriva hur det gjorde det hela ännu knepigare för mig
Att jag inte gillar fondväggar är bara tycke och smak. Vissa tycker det är fult med randigt och jag med fondväggar typ
Det är något jag inte tänkt på men det ligger mycket i att med en öppen planlösning blir det betydligt svårare att ha rum i olika stilar och färger utan att det blir brokigt.Vi har lite samma bekymmer med öppen planlösning som snirklar sig fram. Lägg dessutom till att jag starkt ogillar fondväggar så är det verkligen inte lätt!
Vi försöker tänka kring vilka ytor vi ska upplevas som ett, var det ska vara ”rum i rummet” osv. Och att välja tapeter/färg som passar ihop så att övergången blir snäll
Fler tapetfrågor. Vi älskar den här tapeten. Frågan är om vi ska sätta den vid TVn och soffan (isf tre väggar...två lite större och en liten) eller i vår lilla hall där vi går in från stall mm.
Vad tror ni? För plottrig på större väggar?