Jag la också en beställning på den här nu! Jag har bara manliga kollegor på jobbet så jag tänkte sätta upp den här på mitt kontor, största storleken såklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte visa bild?
Funkar Gullranka med katt? Och hur tålig är växten för icke gröna händer? Googlade och det ser super mysigt ut med växterna omkring så
Superfin!!Köpt ny lampa, får se hur länge den håller med glaskupa i kombination med livliga ungar..
Visa bifogad fil 36643
Som ur ett inredningsmagasinKöpt ny lampa, får se hur länge den håller med glaskupa i kombination med livliga ungar..
Visa bifogad fil 36643
Det blev ju assnyggt!
Det blev ju assnyggt!
Hur gick det med pedistalen till hunden?
Jag hade tänkt lägga ner Buke men eftersom jag tjatat så mkt om min schäslong hit och dit tänkte jag att jag måste visa hur det blev (den kom precis)!
Visa bifogad fil 36655
Tack!
Jag har inte riktigt haft tid att gå runt och scanna antikaffärer odyl men tänkte ta tag i det! Just nu sitter hen på en Gucci-kartong
NEJ!! Varför lägga ner buke??Jag hade tänkt lägga ner Buke men eftersom jag tjatat så mkt om min schäslong hit och dit tänkte jag att jag måste visa hur det blev (den kom precis)!
Visa bifogad fil 36655
NEJ!! Varför lägga ner buke??
Vad fint det blev!!!
Jag trodde att det var på skoj du skrev att du själv skulle måla. Du bara MÅSTE visa oss målningen när den är klar, en "bordell"-målning är inget man får se varje dag precisHar inte känt mig helt bekväm med några användare. Men det är inget vi behöver spinna vidare på här
Nu har jag också ett staffli!
Visa bifogad fil 36669
Vi har ett hobbyrum i huset där jag främst tänkt måla men staffliet blev fint även i lägenheten tycker jag!
Jag trodde att det var på skoj du skrev att du själv skulle måla. Du bara MÅSTE visa oss målningen när den är klar, en "bordell"-målning är inget man får se varje dag precis
Jättefin soffa ! Är den bekväm att sitta i?
Jättefin soffa ! Är den bekväm att sitta i?
(Och jag hoppas att du stannar kvar här!)
Jag tycker staffli kan vara superfina. Sambons pappa målade och efterlämnade ett staffli. Iom sentimentalvärde vill han ju ha det framme. Tur att jag gillar't! Vi har ibland haft någon färdig men icke inramad tavla på etc.. Tycker det passar fint hos dig med din inredning/kläder/vibe!Har inte känt mig helt bekväm med några användare. Men det är inget vi behöver spinna vidare på här
Nu har jag också ett staffli!
Visa bifogad fil 36669
Vi har ett hobbyrum i huset där jag främst tänkt måla men staffliet blev fint även i lägenheten tycker jag!