Inredningstidningar

Masqueradee

Trådstartare
Nu hoppas jag att jag lägger in den här tråden på rätt ställe! :)

Jag känner mig alltid lika lost när jag står i butiken och ska köpa med mig en inredningstidning och det slutar allt som oftast med att samma magasin läggs i korgen. Därför vänder jag mig hit och ser om jag kan få lite hjälp och tips! Vilka är era favorittidningar? Vem har bästa texterna, bästa bilderna, bästa reklamen/relevanta reklamen, mest prisvärd? Vilken kategori tillhör tidningen ("antik", shabby chic, modern, arkitektur osv)?

Hit me! :D

Sv: Inredningstidningar

Jag gillar bäst Elle Interiör. Modern, hyfsat varierad och inte för mycket shabby. Plaza Interiör är också rätt bra. Sköna Hem gillar jag inte, för dyr och för sparsmakad inredning men i övrigt rätt lik de andra. Men jag gillar ingen inredningstidning så mycket att jag skulle vilja prenumerera. Det blir rätt mycket samma lika efter ett par nummer. Jag upplever att alla tidningar har samma reklam.

Jag tar alltid olika, så känns det inte så mycket 'samma lika' varje gång. ;) Nu köper jag dock främst trädgårdstidningar.

Jag tycker att bloggar och pinterest ofta är bättre nu för tiden, och får inspiration därifrån i stället.
Köper jag tidning så blir det nästan alltid Sköna Hem.

Självklart sitter man och kollar på Pinterest, kanske lite för mycket om jag ska vara ärlig :o men det är någonting med att sitta ned med en kopp te och en bra inredningstidning :)

Liknande trådar

Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård