Inredning till barnrum?

M

Mirac_

Var hittar man fina saker till barnrummen?
Tänker då på tapeter, wallies, bårder mm.

Någon som har några tips?

Sv: Inredning till barnrum?

Hade en bra sida som jag tittade på när första barnet föddes.... Ska se om jag kan hitta adressen dit.

Återkommer.

Hittade den.... www.zyboo.com

Men jag sprang även väääldigt mkt i tapetaffärer

Senast ändrad:

Så mycke fint där fanns :love:

Skulle vilja hitta något med traktorer till lillebror oxå.

Åh nyttigt, håller på med Elinas rum just nu ... har byggt garderober och tänkte måla gult med lite Nalle Puh-tema :bump:

Smart med alla stora dekaler man kan sätta upp på målad/tapetserad vägg och sen bara ta ned. Vi har 3 vita väggar och en mönstrad fondvägg, kanske skulle smälla upp nåt fint där.

Säger pensel och färg ;) Ska måla ett helt nalle puh landskap hos dottern :crazy:

Nelle Puh är så söt. Funderar på att ha de temat i baby rummet oxå. :) Funkar ju både till tjej och kille :D

Så fin den bården var :love: Tusen tack för tipset.:bow:

Ja, visst är det smart? Hade planer på att tapetsera i olika tapeter med bård emellan men nu blir de nog wallisar isf :D

Är djupt imponerad av dig som klarar de :bow: Tyvärr är det något jag inte är ett dugg bra på :cry:

Sa jag att jag klarar det ;) hahaha.. sitter just nu och letar bra mallar för visst bakgrunden är lätt, grönt gräs blå himmel ;) Sen börjar problemen hahaha ;)

Säger pensel och färg ;) Ska måla ett helt nalle puh landskap hos dottern :crazy:

Men det BRA med wallisar och dylikt är att man kan plocka bort och byta ut snabbt och enkelt !

Plus att skulle jag försöka måla Nalle Puh skulle det nog bli ett skräckrum :o Du får gärna visa hur det blev sen !!

Lite så jag tänkte oxå. Dottern är tokig i prinsessor nu men om hon tröttnar på det och vill ha något annat kan det ju vara smidigt att bara plocka ner dom och sätta upp något annat.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 695
Senast: Derivata
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: AlinaT
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
658
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25