Inkörning

H

hanoi roxx

har en 3-årig barockpinto som jag börjat rida in så smått. Vill nu även börja med inkörning. hur går jag bäst tillväga? har tömkört honom några gånger och det funkar rätt ok... kan någon skissa ett litet program kanske? vilka övningar ska jag göra? när och hur börjar man med skakelträning osv? hjälp....

Sv: Inkörning

Om du inte kan själv så tycker jag att du skall lämna hästen till någon som kan köra in den åt dig. Vet att miamiamia här på forumet kör in tex.//bonny

Sv: Inkörning

Ja man ska ta hjälp av kunnigt folk när man kör in en häst!
:bump:

Du svarade på mitt inlägg, bonny :D
Men jag vet hur man kör in en häst :smirk:

/Lisa

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 484
Senast: Brynja
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
722
Senast: Squie
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 309
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar