Inkörning av shettis.

T

TixieBus

Hej. Har planerat att köpa mig en shettis att köra in och pyssla med. Har kört en del på min skola så jag kan en del, fast då har jag bara kört stora hästar och vi gick inte in så mycket på vad alla selar heter och vad man använder till vad.

Någon som kan hjälpa mig och rekomendera vad jag ska använda till min shettis? Sele och vagn?

MVH / susanne

Sv: Inkörning av shettis.

Tack så jätte mycket för svaren. Fick många bra och intressanta tips. ska försöka sätta in en bild på shettisen så snart som möjligt! :)

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: yamyam
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 149
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag har problem med lederna och har svårt med skottkärra eftesom man lyfter tyngden i handtagen till ganska stor del när man kör främst...
Svar
12
· Visningar
1 013
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka