Inkompetent hästägare...

Sv: Inkompetent hästägare...

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Haha, tur det inte var nåt allvarligt med din pålle!!!:bow: :bow:

Tycker det är lite halvdålig ursäkt att inte hinna kratsa hovarna för att man har bråttom? Vad kan det ta? Max 5 minuter? Bättre att rida lite kortare och istället se till att kratsa hovarna ;)

*lånar*

eller så gör man som jag gjorde när jag var medryttare...

hästarna gick i en hage, men runt lilla stallet (3 boxar bara) så fanns en liten hage, så kunde de gå rätt in i stallet osv....
så jag hämtade dem från stora hagen, gick in i paddocken, släppte båda.. men istället för å stänga grinden så går jag in i stallet :angel:

ja... det tog inte SÅ lång tid för hästarna å kuta upp till stora stallet...

till saken hör även att jag gjorde detta misstag TVÅ gånger.. hehe...

tur att hästarna inte skadade sig eller någon annan... jag har iaf aldrig gjort om det igen :p
å jag e mycket god vän med ägaren fortfarande, även hennes kompis som hade andra hästen... :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 538
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 844
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 989
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 641
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar