Inkallning

Sv: Inkallning

Jag ropar Häääääästarna också kan jag vissla. ( detta är när jag har dom på bete, grannarna brukar undra vad det är för galning som skriker på hästarna ) Annars visslar jag bara =) Dom får alltid godis när dom kommer =)

Sv: Inkallning

Jag ropar bara hästarnas namn om jag tar in fler än min egen.

Stallets hästar är väldigt nyfikna och sociala, det kan ju vara mat, skämyt och sido de kommer nästintill alltid. Då dom inte kommer är om det är älg i hagarna eller strax intill de gillar de inte.

Liknande trådar

Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 146
Senast: Claraclara
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
547
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Roxy
·
Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 210
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31