Inget utslag på ägglossnings test?

hanny

Trådstartare
Hej!
Tänkte höra om någon varit med om samma och kan veta vad som felas... Har försökt bli gravid under tio månader utan resultat. Har varje månad tagit äl test utan att få något utslag om att jag skulle ha ngn äl.
Har testat olika märken till och med. Har helt regelbunden mens på 28 dagar, så det kan ju inte vara så klurigt att testa på "rätt dagar"....

Tacksam om någon vill hjälpa!
 
Sv: Inget utslag på ägglossnings test?

Kan ju vara så att du inte har någon ägglossning? Om ni har försökt i tio månader hade jag nog tagit upp det med en barnmorska eller din gynekolog....

Inte för att jag har någon erfarenhet av äl-stickor men det borde väl synas?
 
Sv: Inget utslag på ägglossnings test?

Hej!
Har testat efter jobbet, hållt mig i minst 4 timmar. Börjar testa på dag 11 räknat från första mensdagen. Har även någon månad testat direkt på morgonen för att se om det gjorde någon skillnad och testat med två förpackningar vissa månader för att se om jag hade tidig el sen äl. men icke. Trodde att jag hade lätt för att bli gravid när jag blev gravid med dottern på första försöket... Kanske ska våga ringa gyn i alla fall, även om det inte gått de magiska tolv månaderna? De kan ju inte mer än att säga nej. Känns lite jobbigt att ha sex på komando och som kaniner i fall i fall inte testen stämmer..
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 292
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 871
Senast: Blyger
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 510
Senast: Sassy
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 959
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp