Inget ljus i hallen - vad är fel?

S

susekl

Vi har kollat propparna, har bytt glödlampor och bytt själva lampan också, skulle ändå köpa nya. Ändå har vi inget ljus i hallen. Har ljus i övriga lägenheten så jag tror inte på elfel. Det är en dimmer installerad i hallen, kan det vara den som har gett sig? Eller har nån som har nån annan tanke? Blir bara trött på att det inte fungerar.

Sv: Inget ljus i hallen - vad är fel?

Jag skulle tro att det är dimmern. Ofta finns det en liten säkring i dimmern så den kan det ju vara värt att kolla.

Sv: Inget ljus i hallen - vad är fel?

Okej tack för svaret då ska vi nog börja med att kolla det.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 810
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 800
Senast: Gunnar
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 925
Senast: valpköpare
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 129
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar