Alexandra_W
Trådstartare
Jag har drabbats av ebolainfluensa. Idag är första dagen sen i lördags som jag kan sitta upp längre stunder. Gå längre än till postlådan är överkurs än dock.
Valpen har skött sig LÅNGT över förväntan faktiskt, de har ju bara fått superkorta kissrastningar sen i söndags, och snällvalpen har hållit sig riktigt städad, och jag är grymt imponerad faktiskt. Dessutom har han kommit med presenter till mig när jag var sängliggande, sådana värdefulla, fina gåvor som slemmiga halvtuggade tuggben, vällagrade märgben och dregliga leksaker.
Nu börjar det dock pysa ur öronen på honom, fullt förståeligt. De senaste 20 minutrarna har han:
Tagit min strumpa. Den jag hade på foten.
Kastat en boll (i plysch dock) i huvudet på mig.
Slagit den äldre hunden i huvudet med en stulen petflaska
Sorterat om min tvätt enligt ett system jag inte fullt ut förstår tanken bakom
Släppt ett enkilos märgben på min stortå
Fyllt vattenskålen med 'badleksaker'
Så, ingen som har lust att låna en valp i några dagar eller så?
Alt har ett bra förslag på hur man typ bygger ett löpband för valp lite raskt sådär? *s*
Valpen har skött sig LÅNGT över förväntan faktiskt, de har ju bara fått superkorta kissrastningar sen i söndags, och snällvalpen har hållit sig riktigt städad, och jag är grymt imponerad faktiskt. Dessutom har han kommit med presenter till mig när jag var sängliggande, sådana värdefulla, fina gåvor som slemmiga halvtuggade tuggben, vällagrade märgben och dregliga leksaker.
Nu börjar det dock pysa ur öronen på honom, fullt förståeligt. De senaste 20 minutrarna har han:
Tagit min strumpa. Den jag hade på foten.
Kastat en boll (i plysch dock) i huvudet på mig.
Slagit den äldre hunden i huvudet med en stulen petflaska
Sorterat om min tvätt enligt ett system jag inte fullt ut förstår tanken bakom
Släppt ett enkilos märgben på min stortå
Fyllt vattenskålen med 'badleksaker'
Så, ingen som har lust att låna en valp i några dagar eller så?