Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tjatter
Visst kör vi i Är ocksÄ? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gÀller - men lÀs ÀndÄ igenom...
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
Tjatter
I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
HÀstnyheter Min medryttare har 6 mÄnader kvar pÄ veterinÀrutbildningen, och jag kÀnner veterinÀrer som jobbar bÄde aktivt, pÄ hÀstkliniken pÄ uds...
HÀstnyheter Oj ja det dÀr lÀt vÀldigt knepigt! Jag vet inte riktigt hur man ska kunna resonera pÄ ett vettigt sÀtt kring en sÄdan sak. Jag vet pÄ...
Ăvr. Barn Om du Ă€r hemma sjukskriven fĂ„r du vĂ€l lĂ€mna barnen pĂ„ förskola hela dagen? đ
Jag var i en kris för nÄgon mÄnad sedan och sjukskrev mig...
Tjatter Det gÄr, men kan vara vÀldigt krÄngligt. Det tog mycket energi nÀr en nÀrstÄende skulle ta bort sin partners sida.
Jag har valt att ha...
Ăvr. Hund Ja, i grund och botten Ă€r hon en vĂ€ldigt enkel hund om man bor och lever sĂ„ att hennes rĂ€dslor och jaktinstinkt inte triggas. VĂ€ldigt...
Ăvr. Hund Trapphuset som var jĂ€ttelĂ€skigt nĂ€r han först kom hit var inga problem alls nĂ€r vi Ă„kte tillbaka idag :) kul med konkret bevis pĂ„ att...
Dressyr DressyrtrĂ€ning idag đ„ł
Vi laddade upp med att galoppera pĂ„ terrĂ€ngbanan igĂ„r, det gick undan đ
JÀvlar i havet vad den lilla hÀsten gillar...
Utrustning Jag har PS of Sweden ridtights och tycker att dom Àr toppen. Köpta billigt pÄ rea.
Ganska kraftiga i tyget, höga i midjan Och vÀldigt...