ingen ritt...men frågor för det!

S

sanni

nehe..ingen mer ritt för mig i år... blev bara en pp ritt för min del..
Hade planerat länge inför ölandsritten och simlångsdalsritten...
Men då springer hästen och skadar sig i hagen... :cry: min lilla gosa.. :cry:
Men hur rider ni på vintern för att hålla igång?
Finns det någon clear round i södra sverige tidigt nästa år..eller är det tills sommaren det drar igång?

Sv: ingen ritt...men frågor för det!

Jag har en ny hemsida, där jag kommer skriva hur jag tränar mina hästar under hela vintern. Ifall det är intressant kan du kika in där. Finns under "träningsdagbok" under respektive häst (Delicat och Walkover)

Länk dit hittar du i min profil

Camilla

Som vanligt tipsar jag om Öland!
Vi ordnar ju Lilla Ölandsritten (CR-klass) som vi brukar ha runt 1 maj som dessutom kan funka som sandstrandsuppladdning inför vår stora Ölandsritt på hösten ;)

Hoppas att pållan blir bättre och att ni hittar en bra träningsform!

Något är roligt att bidra med ;) :D Hoppas någon får glädje av det! :)

Vedemaritten vid Hässleholm ligger preliminärt den 16/4.
Jag brukar låta hästen vila helt i December för då är det så mörkt o trist. Sen skrittar vi igång i mellandagarna.
Januari blir skritt och trav. Februari lite galopp och i Mars drar vi på med lite längre ritter i tempo.
// Linda

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: Fiorano
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 883
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 610
Senast: Lavinia
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar