Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har senaste dagaran tagit bort en del trådar med länkar till sidor med foton från olika tävlingar. Länkar till komersiella sidor är att likställa med annonser så de är inte tillåtna, försök låta bli att lägga in dem, det är trist att radera.
Om det går till en sida som säljer foton så är svaret definitivt ja.
I annat fall är det inte kommersiellt och jag brukar inte heller ta bort de länkarna, de ligger i en gråzon men jag brukar se mellan fingrarna med det.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Ekonomi & Juridik @nullo-modo @MiniLi Vad bra! Jag vet bara att det fortfarande fanns när jag tog över mitt sto 2016 (som då var försäkrad i Agria, men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.