Info om USA-travares avkommor?

magruder

Trådstartare
Hej
Jag undrar om det finns någon på Bukefalos som vet om det finns någon amerikansk sajt där man kan söka efter avkommor till berömda travare.

Håller tummarna stenhårt att så är fallet.
Maggan

Sv: Info om USA-travares avkommor?

jag gillar den här sidan http://worldoftrotters.com/
men jag vet inte om det är vad du letar efter... men många fina bilder om inte annat :)

sedan verkar den ju mest fokusera på just KÄNDA hingstar/ston och tar ju inte upp alla avkommor

Hej lislolaslo
Tack för tipset om den här länken. Den ska jag kolla noga igenom, tror att det finns åtskilligt intressant där.

Dock är den inte riktigt vad jag letar efter. Jag vill kunna söka på t.ex. Moni Maker eller andra berömda amerikanska travston och se hur många avkommor hon har och hur det gått för dem på tävlingsbanan. Vi har ju en excellent svensk sajt där man kan få svar på svenska travston.
Maggan

Hej lislolaslo
Tack för tipset om den här länken. Den ska jag kolla noga igenom, tror att det finns åtskilligt intressant där.

Dock är den inte riktigt vad jag letar efter. Jag vill kunna söka på t.ex. Moni Maker eller andra berömda amerikanska travston och se hur många avkommor hon har och hur det gått för dem på tävlingsbanan. Vi har ju en excellent svensk sajt där man kan få svar på svenska travston.
Maggan

www.blodbanken.nu finns ju alltid dock är den inte så himla uppdaterad om de utländska hästarna.

Hej
Jag undrar om det finns någon på Bukefalos som vet om det finns någon amerikansk sajt där man kan söka efter avkommor till berömda travare.

Håller tummarna stenhårt att så är fallet.
Maggan

Det FINNS en amerikansk sajt där man kan söka och hitta avkommor efter berömda travare. En hake...det kostar pengar att söka.
http://pathway.ustrotting.com/

Prisexempel:
Avkommor till sto: $0,50/sökning
Avkommor till hingst: $3,75/sökning

visst är den bra :)

riktigt roligt är det att klicka bakåt i stammar och se riktigt gamla bilder/målningar...

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 408
Senast: KesoNeso
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 181
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Hästvård Hej allihopa! Jag har aldrig själv gjort någon tråd på denna hemsida utan endast använt den som hjälp. Så detta kanske går åt skogen. Nu...
2
Svar
20
· Visningar
2 849
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar