Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Inbjudan till utställning via mail - skräp eller på riktigt?
Jag har vid flera tillfällen fått mail med inbjudan till utställning på brukshundsklubbar och jag vet inte riktigt om det är på riktigt eller om det är skräppost med typ virus. Har inte vågat klicka på några länkar eller liknande.
Sv: Inbjudan till utställning via mail - skräp eller på riktigt?
Har pratat med en på Strömsunds brukshundsklubb och det där är inte från dem. Däremot stämmer att de har en inoff utställning det datumet så du är väldigt välkommen att anmäla dig på annat sätt, hälsade hon.
Jag har anmält mig till en utställning via MG Events tidigare, och nu får jag också såna mail ibland.
Det är ett företag som klubbar kan anlita för hjälp med anmälan, katalog, osv.
Men jag håller med om att det kunde vara en snyggare avsändare!
Jag har tidigare fått mail ang inbjudan till utställningar från klubbar där jag tidigare ställt. Vet att vissa har för vana att skicka en "inbjudan", eller påminnelse om deras kommande utställning, till dem som ställde på deras arrangemang förra gången. Så det behöver inte vara något lurt
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.