Inbjudan till evenemang (facebook-fråga)

Con

Trådstartare
Det händer ibland att jag får en avisering på Facebook som ser ut som följande: Kom ihåg: Namn har bjudit in dig till Namn på evenemang (datum)

Är det då evenemanget som skickar ut påminnelsen automatiskt eller är personen som bjudit in mig som gör det? Det sker liksom inte för alla events jag bjudits in till utan bara någon gång ibland.

Någon med facebook-skills som kan upplysa mig? :)

Jag upplever att man får sånt när man inte svarat på en inbjudan. Tror att det är Facebook som skickar och inte inbjudaren.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 444
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 387
Senast: Jeps
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 190
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar