In i ny flock...

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare astran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 844
A

astran

Mitt hingstföl är 5 mån nu och när han är 6 kommer han att vara helt avvand. Jag ska då flytta han till en lösdrift där det går 8 föl som har gått ihop i över en månad. Har någon nått förslag om hur jag ska gå tillväga så det inte blir tokigt när han ska in i gruppen? :confused:

ta ut ledar hästen och låt fölet gå med den först,då brukar det okey med att dom andra aksepterar honom om ledaren redan har gjordt det

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 954
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
8
· Visningar
568
Senast: Tonto
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 720
Senast: corzette
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 884
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka