Importering av häst

Apollo 13

Trådstartare
Jag ska till våren börja kolla efter en till häst och sitter självklart redan och tjuvkikar på annonser :angel: Dock tycker jag tyvärr att utbudet är rätt dåligt, iaf när det kommer till det jag söker. Därför skulle jag vilja vidga mina vyer och titta i våra grannländer ev lite längre bort också.
Men då måste jag ju först och främst hitta en häst om jag ska kunna importera den :p Ni som importerat, hur har ni letat reda på hästarna, genom företag eller annonssidor på nätet? Kan någon kanske tippsa om några bra hemsidor där man kan läsa lite eller eventuellt några bra annonssidor?

Jätte tacksam // H

Sv: Importering av häst

Det finns ju en del länkar här på bukefalos till Företag som förmedlar från utlandet, under 'Hästlänkar' och sen 'Företag' och bläddra runt där och kolla hemsidor.

Dock kan jag ej rekommendera någon men liksom du vidgar jag mina vyer för framtida hästköp *förhoppningsvis inte för långt in i framtiden*

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej kära Buke! Jag letar häst till mig och familjen och skulle bli så tacksam för lite hjälp och råd här! Flera av mina absoluta...
Svar
15
· Visningar
3 267
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej!Är en 21 årig tjej som haft uppehåll 1 år är en rutinerad ryttare .. Nu är de så behöver lite råd var och provred en välriden fin...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 516
Senast: Thatgirl
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 986
Senast: NotlikeI
·
V
Hästmänniskan Jag vet att det finns personer här på forumet som känner både mig och de aktuella personerna i det här fallet, så därför väljer jag att...
Svar
8
· Visningar
2 824
Senast: villvaraanonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama