Imorgon är det dags..

isa__

Trådstartare
Åker upp till slakten med Pirran imorgon.
Känns förj*vligt, och ännu värre är att hon ska åka transport..
Pirran blir nervös och jättestressad av att åka transport, känns inte som någon bra sista stund, men ska fara dit i god tid, och gå en promenad (ca 1 timme), och ta med massor med godsaker.
Och så får jag bara hoppas på att hon glömmer hela transport färden..
Vill ju att min bästa vän ska få en bra sista stund i livet..
Usch, det är verkligen inte roligt, den här ponnyn har fått mig att må så bra, och nu tar allt bara slut.. :cry:
Jag fick låna en ängel för en stund...

Var bara tvungen att skriva av mig lite..

Sv: Imorgon är det dags..

usch vad jobbigt! :(
du får fokusera på att h*n får det bra, förstår att det inte är det lättaste.tycker du är helt enormt duktig & stark som klarar av det här, det är inte det lättaste att ta tag i, men ibland det som blir bäst för ens vän..

*skickar massa styrkekramar*

Sv: Imorgon är det dags..

du ska se att det blir bra, huvudsaken är att hon har fått ett betydelsefullt liv!

vad starkt av dig att göra allt detta själv, det skulle inte många orka.

*styrkekramar igen*

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 442
Senast: Stergo
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 031
Senast: Rumpnissen
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 426
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
15 998

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrhingsten Skyline to B.