illamående?

LaBello

Trådstartare
Nu har jag vart av och till illamående i drygt en vecka,när jag körde bil för ngra dagar sen fick jag stanna hela tiden resan tog sex timmar men skulle egentligen tagit högst tre timmar.
blir illamående av att vara ute och gå då jag känner mig snurrig och inte har riktig balans. känns som ja vill spy och det står mig upp i halsen men det kommer inget.

är väldigt trött och sover enormt mycket.
kan jag vara gravid? jag sträcker mig efter halmstrån just nu.

min sambo och jag har även pratat på panikångest men jag vet inte riktigt hur det utspelar sig.
behöver råd :(
 
Sv: illamående?

Tycker det låter som typiska gravidsymtom. Det lättaste sättet att veta är att göra ett test.
Panikångest kan det vara men har man panikångest så vet man det. Det blir verkligen påtagligt.. (har det själv).
 
Sv: illamående?

Tycker det låter som typiska gravidsymtom. Det lättaste sättet att veta är att göra ett test.
Panikångest kan det vara men har man panikångest så vet man det. Det blir verkligen påtagligt.. (har det själv).

jag har haft prestations ångest innan vet ej om det skiljer sig mot panik ångest men har mycket klydd med jobbet just nu m.m

men ska iaf åka och köpa ett test så får jag se.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
988
Senast: Cattis_E
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 908
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag vet att detta egentligen är en fråga för 1177 men sitter inte riktigt i en situation där jag kan ringa och tänkte börja med att...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp