Ella-82
Trådstartare
Jag är gravid i 7 v, har mått dåligt ett tag nu. Jag ringde o pratade med BM o hon sa att jag skulle prova Postafen, åksjukepiller. Jag tog en tablett i dag, men gud så snurrig o yr jag blev. Inte ett dugg bättre mår jag heller. Någon annan som har provat Postafen? Hur har det funkat? Sambon köpte även Sea band, det är ett band som man sätter runt handleden, på båda armarna. Ska hjälpa mot åksjuka o illamående vid graviditet. Spydde ganska snart efter det oxå. Alla tips mot illamående mottages!
Var även hos doktorn igår o de blev lite oroliga över att jag hade ont på högersidan av magen. Så jag fick åka in till akuten o kolla upp det. De trodde att bebisen inte låg där den skulle. Men som tur var efter UL så var allt ok. Puh!!! Vi fick se den lilla grejen som ligger i min mage, den var 12 mm lång !!!
Nu är det bäst jag slänger mig på sängen, känns som jag svimmar snart...
Var även hos doktorn igår o de blev lite oroliga över att jag hade ont på högersidan av magen. Så jag fick åka in till akuten o kolla upp det. De trodde att bebisen inte låg där den skulle. Men som tur var efter UL så var allt ok. Puh!!! Vi fick se den lilla grejen som ligger i min mage, den var 12 mm lång !!!
Nu är det bäst jag slänger mig på sängen, känns som jag svimmar snart...