Ikeas Malm Sängstomme ?!

Mynta2

Trådstartare
Det står att det är justrerbara sängsidor, men hur då ? :confused: Vi köpte en sån, men inte tusan går det väl att justrera några sängsidor inte...hålena sitter ju där dom sitter.

Är det någon som har en sån och kan förklara vad som menas ?
 
Sv: Ikeas Malm Sängstomme ?!

på insidan kan du justera stålskenorna i lagom höjd har jag för mig..men inte själva sidan
 
Sv: Ikeas Malm Sängstomme ?!

Jag har precis köpt en och det enda jag kunde se var att det fanns två lägen där man kunde reglera hur djupt ned madrassen skulle ligga.
 
Sv: Ikeas Malm Sängstomme ?!

Ok, tack för era svar. Trodde det var sidorna, och det fattade jag inte riktigt hur dom tänkt då fotänden var så låg ;).

Är era Malmstommar sylvassa i kanterna som våran ? Dom verkar inte riktigt fattat det där med att runda av träkanter tror jag...fy fasiken vad jag stött i smalbenet i sängen flertalet ggr...och i och med kanten är såå vass så blir ju sammanstötningen extremt smärtsam. Sitta på sängkanten kräver lite noggrannhet så man inte sitter direkt på kanten.. :crazy:
 
Sv: Ikeas Malm Sängstomme ?!

Hmm nej det har jag aldrig tænkt på, att kanten skulle vara vass, men så har jag en tjooock madrass så jag støter aldrig i kanten. Men nær jag kænner på den nu kænns den inte så vass. Men min ær bara 2 veckor gammal eller något så de kanske ændrat på det? :D
 
Sv: Ikeas Malm Sängstomme ?!

Våran är också 2 veckor gammal ;). Vi har latexmadrassen engenes, 18 cm tjock. Det jag menar är ju att: ytterkanterna är vassa..där ligger ju inte madrassen så att säga.
 
Sv: Ikeas Malm Sängstomme ?!

jag har en malm, haha och jag slog mig alltid i kanterna i början men nu har jag inte fått ont av sängen på jättelänge, så du vänjer dig :D
 
Sv: Ikeas Malm Sängstomme ?!

ja vi hade ju småbarn då så vi satte nåt på hörnen. Nu har jag inget vasst i sängen, varken karl eller annat;)
 
Sv: Ikeas Malm Sängstomme ?!

Tänkte skriva "akta benen!" när jag läste rubriken.. men det hade du ju redan upptäckt. :p

I en lägenhet vi hyrde hade dom en malm-säng.. ajaj! :(
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 266
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 593
Senast: Mia_R
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 854
Senast: Fiorano
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är både att jag vill skriva bara och vill fråga om tips eller hur jag ska säga. Och en sak till men kommer skriva det senare. Och...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp