Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blir det iställetVad vill du diskutera?
Fast jag har ju en på spanska .....Om den ska bli värd så mycket som möjligt ska du väl se till att så få som möjligt sparar den istället för att tipsa om det
Säkert en digital version.Vad blir det istället
Jag tror man går in i ett virtuellt varuhus med VR och "tar" det man vill ha och lägger i sin kundvagn. Kommer att liknas som ett datorspel man är i. Där går man omkring liksomSäkert en digital version.
Eller som det är idag en helt vanlig webbshop, varför ska man krångla till det?Jag tror man går in i ett virtuellt varuhus med VR och "tar" det man vill ha och lägger i sin kundvagn. Kommer att liknas som ett datorspel man är i. Där går man omkring liksom
För att göra något nytt och häftigt som drar kunder. Webbshoper är tråkigaEller som det är idag en helt vanlig webbshop, varför ska man krångla till det?
Tror helt ärligt inte att det drar mer kunder, Ikea handlar man på för att det är smidigt, man vet vad man får inte för att få en shoppingupplevelse.För att göra något nytt och häftigt som drar kunder. Webbshoper är tråkiga
Det nya är ju att man ska kunna se varor från olika vinklar, vrida och vända. Se bra vad som skett på bilsidan sen pandemin började. Nu kan man köpa en ny bil via dator, mobil och man kan vända o vrida och gå in i bilen virtuellt. Kolla på google map där man går på gator och kan vrida o vända på sig och betrakta omgivningarna. Det är ju detta som är framtiden. Webbshop är ju gammaltTror helt ärligt inte att det drar mer kunder, Ikea handlar man på för att det är smidigt, man vet vad man får inte för att få en shoppingupplevelse.
Och än mindre den spanska versionen TS ska vara glad om hen får tillräckligt bra betalt för att kunna köpa sig en paraplydrink vid försäljningen.Skulle gissa att den, under vår livstid, kommer bli särskilt mycket värd. Knappt sen heller. Det trycks alldeles för många kopior.
Åh men du prova att gå in på Ikeas hemsida, vi andra använder redan den och det går att se möblerna ur de flesta synvinklar och finns massor av information som hjälper en i ens köp. Att bilfirmorna har kommit ikapp är ju bra dock. Affärer är också gamla, ändå fungerar de. Det finns liksom ingen efterfrågan på VR shopar, det är redan ute. Det fanns en kort period, inte IKEA men andra företag och nej köparen är inte intresserad av det.Det nya är ju att man ska kunna se varor från olika vinklar, vrida och vända. Se bra vad som skett på bilsidan sen pandemin började. Nu kan man köpa en ny bil via dator, mobil och man kan vända o vrida och gå in i bilen virtuellt. Kolla på google map där man går på gator och kan vrida o vända på sig och betrakta omgivningarna. Det är ju detta som är framtiden. Webbshop är ju gammalt
Inser att jag nog glömde ett "inte"Och än mindre den spanska versionen TS ska vara glad om hen får tillräckligt bra betalt för att kunna köpa sig en paraplydrink vid försäljningen.