Igår kom de!

Vi fick minsan också bebisar den dagen, mycket sötare än diina :devil: iafl de första veckorna :smirk:
Ska fråga morsan om vi kan döpa hanen till Zlatan :banana: :bow:

Grattis :bump:
Själv tittade jag på råttor i en djuraffär men fick till svar att dom inte kunde se vad för kön dom var och behövde "mogna" tills sig :crazy:
Det blev ingen extra råtta köpt där kan jag tala om :angel:
Samma djuraffär sa att dom alltid hade minst 6 olika arter av hamster :D
Undrar fortfarande vad den 6:e arten är för någon :angel:
Tysk fälthamster kanske :p
Skall köpa en till råttflicka längre fram när jag fått ordning på den stora buren :)

Näru, mina är myche sötare än hårbollar :p Fast jag har ju ett litet marsvin hemma nu som är sötast i världen förstås... Min älskling Zorro :love:

Mulles_Matte: Bilder kommer imorrn, har fått låna digitalkamera :idea:

Aha!! vill se! hehe... kan du inte ta några nya kort på dina vuxna råttisar oxå då när du ändå håller på??? :D

Självklart, passar på när man har chansen :D Viktigast med Sivert, Gudrun, Frasse och Cacharel då förstås, de har jag ju inga bilder på :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 721
Senast: Tualma
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 975
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 270
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Tog nya prover förra måndagen och jag undrar lite kring mitt järnvärde. Har legat bra tidigare, kring 22, nu helt plötsligt var jag...
Svar
4
· Visningar
693
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter