Sv: Igångsättning eller inte - uppdatering
Stort grattis till familjen Mabuse!
Stort grattis till familjen Mabuse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr har jag fått bakslag med klådan, som är tillbaka i värsta-läge igen. Har fått en ny sjukskrivning, så att pappan kan vara hemma lite längre och ta hand om bebis när klådan sätter in som värst. Men annars är allt bra, även om jag verkligen ser fram emot den dag jag är frisk igen och klarar mig utan mediciner.
Bebisen är såklart världens sötaste - det tycker ju alla föräldrar om just sitt barn.
Tack alla!
Bebisen är såklart världens sötaste - det tycker ju alla föräldrar om just sitt barn.
Tyvärr har jag fått bakslag med klådan, som är tillbaka i värsta-läge igen. Har fått en ny sjukskrivning, så att pappan kan vara hemma lite längre och ta hand om bebis när klådan sätter in som värst. Men annars är allt bra, även om jag verkligen ser fram emot den dag jag är frisk igen och klarar mig utan mediciner.
Eftersom jag mått rätt dåligt efter katastrof-förlossningen, så har jag inte varit inne här så mycket. Sånt som främst jerseyko skrivit om vilken hemsk mamma jag kommer bli, och att jag förmodligen är att fall för psyk med tanke på min störda inställning till mitt kommande barn är ingen uppbygglig läsning för en trasig nyförlöst mamma.
När min dotter föddes tyckte jag såklart hon var finast i världen, och jag var på riktigt JÄTTERÄDD att någon skulle stjäla henne på BB . Även senare i affärer och sånt, hade ett öga och en hand på henne jämt, och tänkte verkligen på hur avundsjuka alla andra måste vara.
Logiskt visste jag ju att det inte var så men det hjälpte föga
Min syrra när hon fick sin första: "Åh vad jag tycker synd om alla andra föräldrar, jag har ju fått den finaste och sötaste som finns"
Det är faktiskt en bonus som ingen berättat innan - att en anledning till att det är mycket lättare att hantera och tycka om sitt eget barn är att det kommer förprogrammerat att tycka om en. Vår bebis har tyckt om att vara med mig sen första gången vi träffades. Främmande barn kan ju ofta bli lite rädda och ledsna när man tar upp dem, men den egna bebisen tycker man är toppen redan från början. Omöjligt att inte tycka lite extra om dem då!
Det är faktiskt en bonus som ingen berättat innan - att en anledning till att det är mycket lättare att hantera och tycka om sitt eget barn är att det kommer förprogrammerat att tycka om en. Vår bebis har tyckt om att vara med mig sen första gången vi träffades. Främmande barn kan ju ofta bli lite rädda och ledsna när man tar upp dem, men den egna bebisen tycker man är toppen redan från början. Omöjligt att inte tycka lite extra om dem då!
Främmande barn kan ju ofta bli lite rädda och ledsna när man tar upp dem, men den egna bebisen tycker man är toppen redan från början. Omöjligt att inte tycka lite extra om dem då!