Igångsättning eller inte - uppdatering

Sv: Igångsättning eller inte - uppdatering

Har följt din tråd och vill önska varmt grattis till er!
Min egen graviditet/ förlossning bär stora likheter med din och jag har känt med dig verkligen,ta hand om er nu!:)

Jättegrattis till din lilla bebis! Nu hejjar vi på att kliandet släpper fort som attan!:bump:

Ett tips är att kanske prata med någon om förlossningen för att kunna lägga den bakom dej så småningom. Reda ut frågetecken och få svar. Man ska ju trots allt hala sej upp i gynstolen ett antal gånger till i levet även om man inte ska ha fler barn. Då kan det vara skönt att känna sig "avklarad".

Mvh Miks

Åh grattis !! Vad ROLIGT! Äntligen :bump:
Nu hoppas jag att du har en ängel till bebis som sover och äter som en klocka, för att kompensera allt det andra jobbiga!

Om du orkar får du gärna berätta mer om förlossningen. Eller skippa det om du inte vill :).

Men på plussidan så mår alla bra idag, barnet är friskt och välskapt, äter som en häst och verkar allmänt nöjd med livet. Och mindre än ett dygn efter förlossningen har klådan redan blivit bättre!:banana:

Grattis!
Hoppas att klådan och övriga besvär snart är ett minne blott och att ni till att börja med får en härlig sommar!

Grattis till att det trots allt gick bra och att ni mår bra.

Lycka till i fortsättningen.

Knapp

Stort grattis! Främst till barnet, men även till att klådan börjar ge sig. Hoppas den avtar snabbt nu. :)

Grattis till bebis och minskad klåda, hoppas att resten av klådan försvinner snabbare än snabbast och att ni bara får må bra nu allihopa!

Grattis till bebis och att klådan redan minskat!

Håller tummarna att allt flyter på, du har med råge haft din beskärda del av problem redan under och före graviditeten.

Härligt att bebis valde att komma ut till sist och att klådan verkar ge sig! Stort grattis till lilla familjen - må gott och ta hand om varandra nu.

kl

Grattis till bebisen! Vad blev det för filur?

Hoppas att klådan förvinner helt inom det närmaste.

//Julia

Grattis till bebis!
Lycka till med allt nu och hoppas klådan försvinner!

kl

jättegrattis till bebis:laugh:

hoppas själv på att min vill kika ut under kvällen nu:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka