Sv: Idol 2013

Om Kevin tvingades uppträda med en mask så att man inte såg hans leende skulle han åka ut fortare än kvickt. Fruktansvärt dålig är han.

Och jag som tyckte att Kevin sjöng bra igår!
Jag hoppas Sandra åker och sedan blir det svårt efter det.
Tror ändå att Kevin ryker innan det är tre kvar.

Jag tror inte heller att Kevin kommer vara i finalen.
Sandra - hon ÄR en jätteduktig sångerska men jag börjar faktiskt hålla med juryn om att idol är fel forum för henne.
Personligen så gillar jag inte Elin men hon är, som jag ser det just nu, den jag tror kommer vinna. Hon har en egen stil, sjunger bra och har rapen att ta till också plus att hon kan agera på scen.

Nae jag tycker Sandra skulle åkt! Jag kan verkligen inte med henne!
Och sen Matilda, Erik.. å ja Elin får vinna, men även hon var kass igår!

Har Kevin blivit Idols motsvarighet till Let's Dance och de stela lyktstolpar som röstas kvar vecka efter vecka?

Han kan inte sjunga och han kan inte ta en publik men han får sympatiröster....

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
826
Senast: Amha
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 758
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 522
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar