Sv: Idol 2013

det är väl bara att inse att Kevin har sin fanclub, oavsett vad man tycker om det
De har ju rätt olika inriktning och jag tycker, helt ärligt, att Kevin är behagligare att lyssna på än Jens. För jag gillar inte den raspiga rockrösten.

Tackar tackar jag är en åldrad fjortis, gillar kvällens äldre Kevin:D fast inte låten som jurun valde, grabben har ju glimten i ögat dessutom, dotter gillade Kevin Rehn (YOHIO) bäst ikväll.

Åkte Jens ut idag? Såg inte utröstningen.

Men jag tycker det är bra i så fall. Jens är för bra för Idol, att se Jens göra en poppig äcklig Idol skiva skulle få mig att gråta blod.
Nej Kevin kan gott vinna, han har en rätt bra grund röst och han kan dom nog forma till någon One direction kille. Det blir bra det.

Åkte Jens ut idag? Såg inte utröstningen.

Men jag tycker det är bra i så fall. Jens är för bra för Idol, att se Jens göra en poppig äcklig Idol skiva skulle få mig att gråta blod.
Nej Kevin kan gott vinna, han har en rätt bra grund röst och han kan dom nog forma till någon One direction kille. Det blir bra det.

Sen efter Idol är han glömd efter ett tag och de duktiga 2 o 3 kan få göra karriär.

*kl*

Angående att juryn var så "snäll" igår så tror jag det beror på att de insett att de inte uppnår något med att ösa galla över det som de tycker är dåligt. Det enda som händer är att de får folk emot sig och att de drar sina egna varumärken i smutsen. Ingen som gillar Kevin kommer börja inse att han sjunger kasst bara för att juryn säger det. Hans fans tycker förmodligen bara att juryn mobbar honom och röstar lite extra för att motbevisa dem.

Jag tycker för övrigt att Erik lätt är den duktigaste i startfältet men att han inte ska vinna utan ska få en chans att göra sin egen grej i sitt eget tempo. Han lär bli signad i vilket fall som helst. Elin också. Så därför hoppas jag lite att Kevin vinner.

*kl*
Jag såg inte programmet igår men fick direktrapporter. När det stod mellan Kevin och Jens trodde vi verkligen att Jens skulle bli kvar!

Jens är väl halvbra på sitt sätt. Men man blir galen på hans sätt att "sjunga". Eller bröla, rättare sagt.
Killing Me skulle bli en hit med en sångare med känsla.

Har inte orkat följa idol i år, men såg mitt första hela avsnitt igår...
(bara för att Elin går på min skola)

Har lyssnat på lite framträdanden innan och jag är så besviken!! :arghh:
Verkar som att det är viktigare att de har snyggt hår än att de sjunger bra...
Jag förstår visserligen att det går ut på att hitta en "stjärna" som har hela paketet, men det verkar ju gå överstyr..
Alla ska formas efter samma mall och bli kopior av varandra :(

För övrigt håller jag med cikorias dotter...

Kevin i sitt rätta element.
Ge honom rätt låtar och en gitarr så kommer han ha en sidokarriär bredvid fotbollen. Han kommer aldrig bli den stora utåtriktade artisten som juckar som Elin eller rockar röven av sig i ett rockband. För det är liksom inte hans stil. Han kommer inte fylla globen själv och han fyller inte ut en scen. Men jag tycker han är behaglig att lyssna på. Det finns absolut en publik för hans musikstil också.

Sen Erik - alltså, han sjunger väl bra men för mig är både han själv och sången totalt intetsägande. Fullkomligt ointressant för tant ameo.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
826
Senast: Amha
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 758
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 524
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar