Sv: Idol 2013

Här håller jag med dig tanten! Jag har också svårt för det där sättet att sjunga som är så "inne" just nu.. För mig låter det bara konstlat.
Men dansen tycker jag också var cool! Iaf inget konstigt eller uppseendeväckande med den om man jämför mot andras danser..

JAG tyckte att det var konstigt. Det behöver inte betyda att alla andra tycker det men jag ställde frågan.
JAG tyckte att sättet hon for med händerna i ansiktet var konstigt, JAG tyckte att dansen var skum.

Precis. Har noll och inget med ljudet att göra.
Hon såg oerhört dum ut och passade inte alls i att göra de där rörelserna.
Det såg lixom tafatt ut samtidigt som hon försökte se sexig ut. Eller nåt.
Jag satt typ såhär: :eek: hemma. Tur att ingen såg mig.

:wtf:

Sandra får dom gärna kasta bort! Och Kevin, ja jag håller med Alexander om att han mördade låten..usch usch usch!

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
826
Senast: Amha
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 758
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 522
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar