Idag stämde strumppersonalstiden...

Så idag hann jag duscha, innan det ringde på dörren... :P Tiderna har inte stämt på tre månader och massor med nya ansikten och oftast timanställda som inte ordinarie personal har en susning om vilka det är... Det känns lite trist att sitta näck, innanför halldörren då, när man inte hunnit torka färdigt eller ta sig in i sovrummet för att fixa kläder, när de öppnar dörren först och ringer på sen... Vilket hänt ett antal gånger. Och jag ogillar att duscha kväll och gå o lägga mig med fuktigt hår... Men det börjar kännas som att det snart är enda lösningen, om jag inte ska gå upp halvåtta varje morgon för att hinna duscha i lugn och ro.

Bifogade filer

• kanininvasion.webp
    kanininvasion.webp
    67,7 KB · Visningar: 13

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 066
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka