Idag ska jag till Hundstallet!

imported_gerbera

Trådstartare
Jag känner mig ungefär såhär :bump: uppspelt.
Jag ska alltså bli dogwalker, inte leta hund, men det ska bli helt fantastiskt spännande.
Jag tror det var skogstrollet som tipsade mig om hundstallet. tack tack!

Sv: Idag ska jag till Hundstallet!

jag har varit på praktik på hundstallet i 4 veckor och det är helt underbara människor och hundar där :D

Ha så roligt, det är otrolig roligt :D

Har du? Vad roligt. Vilken sjukt söt valp som låg inne hos receptionen:love:

Vi fick en brief genomgång om att inte slå hundarna eller släppa dem lösa. Inget nytt under solen men det finns säkerligen människor som måste höra det där. Sen fick vi träffa en fantastisk huskeykorsning. Gud så charmig hon var.

vet du om det bor några vinthundar eller vinthundskorsningar där nu?

haha okej jaa det är hårda regler om hur allt ska skötas där och det finns mycket lagar och så som dom måste hålla sig till.. ingen aning faktiskt vad det finns för hundar där för tillfället eftersom det kommer och går nya hundar hela tiden :) men kolla på deras hemsida, där finns alla omplaceringhundar ute och det är dom som doggywalkers får gå med :) www.hundstallet.se

KL jag var inne och tittade på de hundar hundstallet hade just nu på hemsidan....

Säger bara en sak....

NALLO!!!!!:love:

Gud vilken söt hund, med härlig utstrålning.....

/KT

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 514
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 884
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka