Idag ska jag shoppa!

linafina

Trådstartare
Idag ska jag shoppa en massa hästsaker! :bump:

Kan knappt bärga mig tills jag får komma dit och handla. Det är en affär som har allt för halva priset denna veckan :banana: . Jag var där pank häromdagen men idag har jag skrapat ihop en hel del pengar.

Är inte shopping det bästa ni vet förutom hästar såklart?? Det muntrar verkligen upp en.

Sv: Idag ska jag shoppa!

hehe kanske ska ta en tripp neråt skåne då? :D
Ja det är superkul att shoppa till hästen - håller helt klart med. Längtar till falsterbo.... :bow:

Fy vad jag har handlat idag. ALLT i hela butiken var till halva priset. Jag fick en chock när hon slog in priserna. Detta är i en okänd hästaffär i Malmö. Den ligger så konstigt så det är inte många som vet att den ens finns. Jag handlade för 1000:- idag och min kompis för 1400:- vi fyllde hela bilen :D.

Underbart känns det :).

Jag vet faktiskt inte vad affären heter :o när jag tänker efter. Men det stämmer säkert :). Jo det måste det vara.

Stackare. Men jag var bara tvungen, det var otroligt skoj att shoppa när det är så billigt:).

_breeze_ skrev:
Berätta vad ni köpte?!?! :bow:

Min kompis köpte tre par täcken, hon är en täckesgalning :D. 800:- täcken men halva priset på det :). Sen köpte hon en lädergrimma och ett grimskaft för 100:-.

Jag köpte:
Skitsnyggt brunt träns med pullarnosgrimma
Tyglar till det bruna tränset
Förbygel i samma bruna läder
Grimma
Jacson fleecelindor 4st
4 st ridlindor rödsvarta
4 bandage underlägg
Helsvart träns med achennosgrimma
Pannband
Svart martingal

Låter kanke lite men jag är så nöjd, skulle kunna handla mycket mer men plånboken tillät inte det. Det fanns så mycket.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
4 015
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 847
Senast: lizzie
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 075
Senast: NotlikeI
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31