idag har vi jagat snöflingor och ätit snö =))

B

Benso

E de bara min voffs som blir som förbytt när det snöar??

Idag har vi, jagar snöflingor :D dragit tungan i marken för att få så många snöflingor samtidigt :d och sen har vi oxå hoppat å busat som aldrig förr :bump:

Tycker era hundar om snö eller är de bara Benso som blir "knäpp" :p

Sv: idag har vi jagat snöflingor och ätit snö =))

Min hund blir helt tokig i snö och spöregn. När det är vitt ute så springer han omkring jättesnabbt och gör lekinviter till allt och alla. Hoppar rakt upp och slår bakut likt en häst. Skrapar underkäken mot marken för att smaka på snön osv.

När det regnar är han bara alldeles överlycklig :D

Min hund blir helt överlycklig när det är snö. Det kom lite lite snö igår morse, och jag trodde aldrig att jag skulle få me hunden hem igen. Rullade sej, hoppade runt som en kalv på grönbete, t o m katten var på lekhumör när det va snö.
Slutade med att dom jagade varann rullade runt tillsammans :o :crazy:

Min hanhund älskar snö! han blir helt tokig, springer, hoppar, busar och tycker allt är toppen!
Tiken tycker oxå att det är kul! i fem minuter...:crazy: sen är det nog skönast att gå in, bädda ner sig på en kudde i soffan och dra filten översig...:D

Här hemma finns också en hund som älskar att leka i snö, sålänge han rör på sig så är det skojigt iaf :D
Men regn däremot är ingen höjdare, då är det ut om man måste och sen in så snabbt som möjligt igen som gäller, trots regntäcke.. :D
En liten fryslort är han.. :smirk:

Min plutt älskar också snön och löv, han har dessutom utvecklat en egen teknik att ha sönder isen på vattenpölar. :-)

Liknande trådar

Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 240
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 882
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
13 089
Senast: hastflicka
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 086
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama