Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

blev ingen ny råtthane

Amania skrev:
blev ingen ny råtthane

Asch då, otur! Varför inte, redan såld?
var på djuraffären idag jag... Är jävligt sugen på ett par grabbar där. En bew rex, en pew rex och en mink :love: Funderar på om man inte ska ha nån ändå, det är ju ändå rätt stor åldersskillnad mellan Grogg och de andra två så när de väl är borta blir ju han ensam... :angel:

ja redan såld

åhh jag har sån otur att jag måste ha pappa med mig om jag ska köpa men ska hitta en ny hanne de färger jag först och främst vill ha e anitingen, bew fawn cinnamon aguti lr blue vill gärna oxå ha en rex lr dumbo

Senast ändrad av en moderator:

Amania skrev:
ja redan såld

åhh jag har sån otur att jag måste ha pappa med mig om jag ska köpa men ska hitta en ny hanne de färger jag först och främst vill ha e anitingen, bew fawn cinnamon aguti lr blue vill gärna oxå ha en rex lr dumbo

Ok, synd! :(

Ok :-) Dumbosar är så söta :love: Fast jag tycker bättre om toppörat ändå jag. Synd att dumbo är så svårt att få tag på bara, om man vill ha ett vettigt temperament :/ Annars är rex det sötaste man kan ha ju :love: Bara synd att de tappar en del av pälsen sen men det kan man stå ut med, är ju inte direkt mycket :)
Finns ju Brisby's, Ladugårdens och Nightsider's som föder upp de färgerna i Sthlm iaf ;)

gul_zebra skrev:
Ok, synd! :(

Ok :-) Dumbosar är så söta :love: Fast jag tycker bättre om toppörat ändå jag. Synd att dumbo är så svårt att få tag på bara, om man vill ha ett vettigt temperament :/ Annars är rex det sötaste man kan ha ju :love: Bara synd att de tappar en del av pälsen sen men det kan man stå ut med, är ju inte direkt mycket :)
Finns ju Brisby's, Ladugårdens och Nightsider's som föder upp de färgerna i Sthlm iaf ;)

nightsider's har jag mejlat när jag sökte råtthonor har ännu inte fått något svar lit elakt dem andra kanske är någt att kolla upp

Amania skrev:
nightsider's har jag mejlat när jag sökte råtthonor har ännu inte fått något svar lit elakt dem andra kanske är någt att kolla upp

Hon verkar inte så aktiv på nätet öht? Är Lycia på SRS forum, har en zoon också men minns inte vad hon hette där... Är nog bäst att ringa henne istället tror jag :-)
Men bra med råttor verkar hon iaf. Såg du den där dokumentären som hette nånting om en pudel som styr ens liv, och så var det råttor, gojor, minigrisar osv? Är hon med råttorna ;) Var väldans trevlig också, är hon som dömde på utställningen jag var på :-)

ja hon verkar trevlig fan jag avskyr att ringa juh

jappa men funderar med att vänta på ny han jakt och istället åka och kolla på utställningen i kallhäll nu i october men har juh ingen lust att åka ditt alldeles själv får se om jag lyckas ragga upp någon som vill gå med mig

Amania skrev:
jappa men funderar med att vänta på ny han jakt och istället åka och kolla på utställningen i kallhäll nu i october men har juh ingen lust att åka ditt alldeles själv får se om jag lyckas ragga upp någon som vill gå med mig

Men blaj ska du dit blir ju jag avis. Jag vill ställa ut råttorna igen :bump:

ska bara ditt och kolla (evuntullet) har nog ingen som ställer upp som sällskap

Amania skrev:
ska bara ditt och kolla (evuntullet) har nog ingen som ställer upp som sällskap

Men ändå. utställning är väl himmelriket typ, då är det ju fullt med råttor. Sen är det bara ÄNNU roligare att ställa ut också :D
Fan att man inte är rik då, då hade jag garanterat tagit mig en tripp ner och ställt ut en hel hög av sötnosarna :love:

gul_zebra skrev:
Men ändå. utställning är väl himmelriket typ, då är det ju fullt med råttor. Sen är det bara ÄNNU roligare att ställa ut också :D
Fan att man inte är rik då, då hade jag garanterat tagit mig en tripp ner och ställt ut en hel hög av sötnosarna :love:
tja jag fick juh lit pengar över eftersom jag räknat med omplacerings hannen plus att det ända utgiften förutom tåget lär bli mat

Amania skrev:
tja jag fick juh lit pengar över eftersom jag räknat med omplacerings hannen plus att det ända utgiften förutom tåget lär bli mat

Ok, bra det :-)

ja om jag hittar razbbatkupongerna så

fast vet i tusan vill int gå ensam plus vill int direkt gå med någon jag int känner(skulle vara du som e undantaget men dig känner man juh lit)

gul_zebra skrev:
Du får tvinga med nån kompis vetja ;)
nja det är nog ganska omöligt jag inte vara bra på att tvinga lr så sparar jag pengarna till råttorna. skulle kunnat "bjuda" dig på resan om jag på något sätt kunnat ta mig ner till dig (tror jag om jag int räknat helt fel)

Du får lära dig :P

Om du åker neråt kommer du inte till mig ;) Jag är uppåt :P

Liknande trådar

Övr. Djur Fulica http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/342200/dsc06886_orig_SE.jpg...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nyss knäppta på Lolita och Tarja :-) Var ju bara tvungen att visa, Tarja blev ju såååå söt! :love: Lolita och Tarja på...
2
Svar
22
· Visningar
1 355
·
Övr. Djur ...på flickorna! Diva http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/324905/dsc05484_orig_SE.jpg...
2
Svar
26
· Visningar
1 947
·
Övr. Djur Kattmat hälsar på snögubben Kattmat balanserar lite Kattmat tror inte på tomten :P Kattmat posar framför tomten Kattmat på stol...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 314
Senast: Drusilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar