A
Amania
Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...
blev ingen ny råtthane
blev ingen ny råtthane
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Amania skrev:blev ingen ny råtthane
Amania skrev:ja redan såld
åhh jag har sån otur att jag måste ha pappa med mig om jag ska köpa men ska hitta en ny hanne de färger jag först och främst vill ha e anitingen, bew fawn cinnamon aguti lr blue vill gärna oxå ha en rex lr dumbo
gul_zebra skrev:Ok, synd!
Ok :-) Dumbosar är så söta Fast jag tycker bättre om toppörat ändå jag. Synd att dumbo är så svårt att få tag på bara, om man vill ha ett vettigt temperament :/ Annars är rex det sötaste man kan ha ju Bara synd att de tappar en del av pälsen sen men det kan man stå ut med, är ju inte direkt mycket
Finns ju Brisby's, Ladugårdens och Nightsider's som föder upp de färgerna i Sthlm iaf
Amania skrev:nightsider's har jag mejlat när jag sökte råtthonor har ännu inte fått något svar lit elakt dem andra kanske är någt att kolla upp
Amania skrev:ja hon verkar trevlig fan jag avskyr att ringa juh
Amania skrev:jappa men funderar med att vänta på ny han jakt och istället åka och kolla på utställningen i kallhäll nu i october men har juh ingen lust att åka ditt alldeles själv får se om jag lyckas ragga upp någon som vill gå med mig
Amania skrev:ska bara ditt och kolla (evuntullet) har nog ingen som ställer upp som sällskap
tja jag fick juh lit pengar över eftersom jag räknat med omplacerings hannen plus att det ända utgiften förutom tåget lär bli matgul_zebra skrev:Men ändå. utställning är väl himmelriket typ, då är det ju fullt med råttor. Sen är det bara ÄNNU roligare att ställa ut också
Fan att man inte är rik då, då hade jag garanterat tagit mig en tripp ner och ställt ut en hel hög av sötnosarna
Amania skrev:tja jag fick juh lit pengar över eftersom jag räknat med omplacerings hannen plus att det ända utgiften förutom tåget lär bli mat
Amania skrev:ja om jag hittar razbbatkupongerna så
nja det är nog ganska omöligt jag inte vara bra på att tvinga lr så sparar jag pengarna till råttorna. skulle kunnat "bjuda" dig på resan om jag på något sätt kunnat ta mig ner till dig (tror jag om jag int räknat helt fel)gul_zebra skrev:Du får tvinga med nån kompis vetja