Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Sv: Idag har jag dokumenterat djurplågeri...

Mulles_matte skrev:
ajjdå det lät inge skojj alls :( hoppas det inte e råttorna du e allergisk mot. har inte vart inne på Zoonen på senaste tiden :crazy: men då behåller jag helt enkelt pojkarna själv ;)
e ju bara dom två kvar hehe

Nope :( Hoppas inte jag heller, men jag är rätt säker på att det är de, reagerar inte av att vara nära de eller så utan bara vid direkt kontakt. Nu är det ju väldigt lite, men vill inte förvärra... Så nya hanar skaffar jag först när jag bor i minst en 2:a, så jag kan ha råttrum och inte behöver vara i samma rum och så när jag sover. För jag ska inte bli av med lilla drömmen om avel :angel: Honor däremot reagerar jag inte alls på, men det får nog räcka med 5 nu. Jag som är enormt sugen på en till liten tjej... Men inte så länge jag bor hemma, då håller jag gränsen vid 5 som tjejorna är nu...

Gosh, jag som ville ha grabbarna ju och tom kom till sthlm gratis eftersom mamma betalar biljetten, tjäner tom en rulle snus på det ju :( Kan du inte bara göra de till tjejor så kan jag höja gränsen till 7 :angel: :D

Mulles_matte skrev:
hmm hade ju faktiskt 2 honor kvar, men dom ska ner te Sthlm i veckan.. :p :angel:

Hehe ok :-) Till Amania på Zoonen då möjligtvis? *försöker luska ut vad för tjejor hon ska skaffa* :D

Gosh, fanns en pew-hane och lite andra som jag inte såg på djuraffären idag. Så söt :love: Funderar allvarligt på att kika imorrn om de har nån fin hona men... jag måste låta bli... :angel:

gul_zebra skrev:
Hehe ok :-) Till Amania på Zoonen då möjligtvis? *försöker luska ut vad för tjejor hon ska skaffa* :D

Hehe kanske det.. du kan få luska ett tag till ;) :angel:

Mulles_matte skrev:
Hehe kanske det.. du kan få luska ett tag till ;) :angel:

Men blaj, jag är ju nyfiken. Och hon kan inte ens ge en liten ledtråd ju :eek: :cry: :D

Gosh, det fanns ju jättefina råttor på djuraffären igår, bla en pew-kille, en som jag tror var cinnamon och tjejorna såg jag bara svansarna på... Vill haaaaa... :love:

gul_zebra skrev:
Men blaj, jag är ju nyfiken. Och hon kan inte ens ge en liten ledtråd ju :eek: :cry: :D
kan ge ledtråd men vill int du får vänta tills de kommit hem

det kan nog vänta tills dem kommer hem det med

gul_zebra skrev:

Gosh, det fanns ju jättefina råttor på djuraffären igår, bla en pew-kille, en som jag tror var cinnamon och tjejorna såg jag bara svansarna på... Vill haaaaa... :love:

hahahaha.. tänk om jag skulle ta hem alla jag ser i djuraffären :crazy:

Mulles_matte skrev:
hahahaha.. tänk om jag skulle ta hem alla jag ser i djuraffären :crazy:

Hehe jadu... Fullt, pank och svältande råttor är vad situationen skulle vara här iaf :D

ja här oxå.. kanske inte pank.. å svältande skulle dom inte heller va... fördelen att jobba där man jobbar :D

Mulles_matte skrev:
ja här oxå.. kanske inte pank.. å svältande skulle dom inte heller va... fördelen att jobba där man jobbar :D

Jäkla lyx, jag blir avis ju :D Själv ska man ju försörja råttorna, snäckorna och mig själv på studiebidrag :crazy: Fick mitt idag, kommer ta slut imorrn om jag köper nät och grejer till nya buren... Huvvaligen... :crazy:

jaså men nu vill jag juh veta när jag ska häma upp råttorna vil ha dem nuuuuuuuuuu juh

Liknande trådar

Övr. Djur Fulica http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/342200/dsc06886_orig_SE.jpg...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nyss knäppta på Lolita och Tarja :-) Var ju bara tvungen att visa, Tarja blev ju såååå söt! :love: Lolita och Tarja på...
2
Svar
22
· Visningar
1 355
·
Övr. Djur ...på flickorna! Diva http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/324905/dsc05484_orig_SE.jpg...
2
Svar
26
· Visningar
1 947
·
Övr. Djur Kattmat hälsar på snögubben Kattmat balanserar lite Kattmat tror inte på tomten :P Kattmat posar framför tomten Kattmat på stol...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 314
Senast: Drusilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar