Idag firar vi Migo

Migo gjorde VP med unghunden i torsdags, och firar detta i kombination med födelsedag genom att bara leka med de egna hundarna här hemma, samt spela ohemult många timmar TV-spel. För visst var det väl 13 år jag fyller, och inte 31? ;)

Migo gjorde VP med unghunden i torsdags, och firar detta i kombination med födelsedag genom att bara leka med de egna hundarna här hemma, samt spela ohemult många timmar TV-spel. För visst var det väl 13 år jag fyller, och inte 31? ;)

Att använda begreppet "ohemult" i en skriven, välformulerad mening med korrekt grammatik tyder "tyvärr" på att sannolikheten för 31 är väldigt mycket högre än för 13.

Grattis!

Liknande trådar

Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
907
Senast: Barbabelle
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 084
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI