Idag firar vi Migo

Migo gjorde VP med unghunden i torsdags, och firar detta i kombination med födelsedag genom att bara leka med de egna hundarna här hemma, samt spela ohemult många timmar TV-spel. För visst var det väl 13 år jag fyller, och inte 31? ;)

Migo gjorde VP med unghunden i torsdags, och firar detta i kombination med födelsedag genom att bara leka med de egna hundarna här hemma, samt spela ohemult många timmar TV-spel. För visst var det väl 13 år jag fyller, och inte 31? ;)

Att använda begreppet "ohemult" i en skriven, välformulerad mening med korrekt grammatik tyder "tyvärr" på att sannolikheten för 31 är väldigt mycket högre än för 13.

Grattis!

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 898
Senast: SiZo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 486
Senast: netia
·
Tjatter Önskar alla en trevlig valborg! Undrar om ni firar på något sätt? Själv kan jag nog inte direkt säga att jag firar men ska iallafall...
2 3
Svar
51
· Visningar
1 898
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar