Idag är mitt sto insimenerad med hingsten Metal

Rotterö

Trådstartare
Nu är det koller ,väntan ultraljud mm
Spänd väntan.
Avmaska ett sto som presis har insimenerats??
Är det någon fara ?? Bör man vänta??
Hon är kvar på stationen för koll onsdag. :angel:

Jag är intresserad av honom iår, men jag hittar ingen info om honom, vet du vart han står? hemsida?

Du kanske tilloch med kan vara en ängel och tala om vad han kostar!! :angel:

Lycka till med ditt sto!

HA! Kul! Min pålla fick träffa doktor gummihandska imorse och skall också stå kvar till onsdag för check!

Min pålla har dock tur, hon har fått träffa prinsen på RIKTIGT (de "testat" henne mot hingsten).

Paret tände på alla cylindrar :D.
Prinsen heter Blue Hors Romancier.

Jag trodde spänningsillamåendet skulle ge sig när hon väl betäkts men ICKE, nu mår jag ännu värre :p.

Jag VILL så gärna att hon tar sig :d.
Tänkte nästan gå i kyrkan igår men jag nöjde mig med att sova dåligt och be vid varje uppvaknande.

Oh jag minns så väl hur det var förra sommaren.
Då man bara gick o väntade o väntade på första UL för att få se om hon tagit sig eller ej. En mkt nervös väntan o det var ju det enda man hade i huvudet. ;)

Gick bra för min, beräknad fölning om 2½ vecka, hoppas den går lika bra.
Håller tummarna för att ditt sto tagit sig. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 268
Senast: Lisa2014
·
Avel Ni som är lite bättre på det här med brunster o beteckningar än jag som är nybörjare! Mitt sto har nu stått en vecka hos hingsten...
Svar
1
· Visningar
1 314
Senast: Miaa
·
Ekonomi & Juridik Mailade en veterinär klinik i min närhet då min "egna" veterinär inte kunde bestämd vecka för chippning och vaccinering utav årets föl...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 819
Senast: Highcat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar