PrittePuff

Trådstartare
jag vill skaffa icq, och är helt ny inom området.
har msn sen tidigare.
men jag har försökt att ladda hem icq eller hur det funkar. men det kommer varningar om att det är en farlig fil.

nån som kan hjälpa mig att skaffa icq? :bump:
 
Sv: Icq??

Mystiskt, det har jag aldrig fått upp. Är lite osäker på hur du gör då men alternativet, om du inte lyckas installera och köra icq direkt på datorn är att skaffa ett konto och sen använda icq2go som är webbaserat. Gå till http://www.icq.com/ och skaffa konto och sen klickar du på "Launch icq2go".
 
Sv: Icq??

Troligtvis är det för att du har nån brandvägg på datorn. Kan du välja att ladda ner filen ändå? Det ska inte vara något farligt om det är icq från icqs vanliga hemsida du försöker ladda ner.

/Erica
 
Sv: Icq??

jag laddade ner d ändå... det hände inget speciellt, det var nog som du sa.
vi har en riktigt bra brandvägg.... varnar för allt och alla!

så nu änteligen har jag icq!!!! :)
 
Sv: Icq??

Jag kan rekommendera dig och alla andra som använder både icq och msn att skaffa ett program som klarar båda i ett och samma paket sas. Miranda och Trillian är de mest populära program av den typen. Personligen föredrar jag Miranda.

(sök på google. båda programmens hemsidor kommer högst upp i sökresultatet)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
628
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 889
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp