I tassemarker...

Gabbi

Trådstartare
..kan man träffa på en sån här liten varg.

rada_skog.jpg

Sv: I tassemarker...

Vilken läcker bild!
Ser ut som du bunkrat upp din egen lilla fotostudio mitt ute i skogen - jättehäftig ljussättning!

Det är precis det husse har gjort! Förstår inte hur han orkar!

Måste få fråga - det är kanske min skärm det är fel på - men har hon en miniminipartyhatt på sig eller är det en älva som dansar på hennes huvud?

Riktigt riktigt fin bild, en sån som jag skulle förstorat upp om det vore min hund :love:

Haha, jag ser vad du menar. Nej, det är nog ett litet skogsrå, för nån hatt har vi inte satt på.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 983
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
1 998
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 232
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka