KL
I knepiga, hårt pressade situationer är man inte alltid logisk och rationell.
I en dylik situation är det ganska vanligt att man efter att äntligen tagit ett andetag, fått ur sig sin värsta rädsla, undertryckande känslor och öppnat ventilen såsom TS gjorde med tråden kan det ske att en kreativitet i tänkandet infinner sig, av automatik.
Detta är för Människor som har balans i liv och tänkande ej logiskt men Ska såklart välkomnas och berömmas! Det är ju en ny energi som infunnit sig.
Kreativitet är nyttigt i sig sen kanske det inte alltid tar en logisk form.
Har man svårt att förstå TS Tillvägagångsätt behöver man ju i alla fall inte förolämpa, om man nu besitter balans i livet och har svårt att se logiken, är det bättre att antingen vara tyst eller ge stöd. TS är dock en Människa som vi alla andra, fast i en sits som ingen av oss vill vara i, men kanske vissa av oss HAR varit i och kan förstå.
PRESS, Är det sista som fungerar och press, är det många i denna tråden som utsatt TS för. Förmodligen i all välmening, men också i en Massa EGO-Tänkande.
Man tjänar inte en krona på att öppna en Blogspot-blogg, då skulle jag varit miljonär med alla mina bloggar och tuentals besökare varje vecka. Jag ser den aktionen från TS som ett steg mot kraft, energi och kreativitet och TS har även orkat ta sig samman och haft spekulant ute på Hästen, Verkligen strongt Jobbat!
Hur många hade inte blivit till ett offer och inte gjort ett dyft?
Det är fantastiskt med nätverket Bukefalos, men ibland är det rentav stötande så många präktiga Människor det verkar finnas.
Och att återupprepande gånger, Inte_Ung, föreslå att någon ska ÄTA upp TS Älskling, det är inte bara stötande, det är rentav SpyÄckligt. Jag mår illa av att någon bara kan upprepat föreslå det.
Nu verkar det ju gå på rätt håll, STÖD istället för att STJÄLP och Nej, jag tycker inte många i tråden har gjort det, Jag tycker de flesta har använt TS läge för att avreagera sig, precis som Alltid när det kommer till ngt dyligt på Buke.
//Carola