i dag har jag köpt en sele

E

Eva_

Ja som sakt i dag har jag köpt en sele så imorgon ska jag köra det har jag nästan inte gjort på två år. Eftersom att jag börja med ridningen i stället men ridningen va inte lika rolig märkte jag sen. Ni som håller på med körningen rider ni också?

Sv: i dag har jag köpt en sele

Jo jag rider mest faktiskt. Kör som omväxling lite ibland.

Jag både rider och kör! lika mycket ungefär faktiskt, ryggmusklerna de får av att bli ridna är till bra hjälp även i körningen, dressyren där de behöver bära upp sig.
Dessutom så mår alla hästar bra av variation! :)

Jag både rider och kör! lika mycket ungefär faktiskt, ryggmusklerna de får av att bli ridna är till bra hjälp även i körningen, dressyren där de behöver bära upp sig.
Dessutom så mår alla hästar bra av variation! :)

okej vilken fin sele du ser ut att ha :) var har du köpt den själv har man ett rätt tråkig från hööks men det va billig :D funderar på att köpa en annan sen men men

okej vilken fin sele du ser ut att ha :) var har du köpt den själv har man ett rätt tråkig från hööks men det va billig :D funderar på att köpa en annan sen men men

mu hänger jag inte med? :O min sele? vart har du sett den? :confused: :rofl:

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 123
Senast: Kilauea
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 321
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar