Hyreslägenhet - vägg.

astronaut

Trådstartare
Om någon sett min tråd på "andra djur" så vet ni kanske om att min väns hamster har fastnat o i värsta fall måste ena väggen rivas ut. Får man som hyresgäst riva en vägg i ett skafferi utan godkännande från hyresvärden? I så fall, får hyresgästen själv riva väggen eller måste någon som hyresvärden göra det? :confused:

Sv: Hyreslägenhet - vägg.

Jag hade ringt hyresvärden och frågat. Dels är jag väldigt tveksam till att det skulle vara tillåtet, dels tror jag att alla har olika regler.

Liknande trådar

Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 930
Senast: MML
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·
Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 360
Senast: Badger
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka