Hyra bilbarnstol...

S

squirlett

Nån som har erfarenhet av det??:confused:

Jason har nu vuxit ur sin babystol och det är dags för en storleken större stol.
Var först helt inne på att köpa en, men så slog tanken oss att man kanske skulle hyra en.:idea:

Vet att vissa försäkringsbolag hyr ut.
Är det bara när man har biförsäkring hos dom?
Finns det nån mer som hyr ut?
 
Sv: Hyra bilbarnstol...

Har aldrig själv hyrt så vet inget om det, men jag kan rekomendera att köpa en AKTA/GRACCO men "lutinställning" som man enkelt kan justera barnet till sitta eller sova med en skruv frampå, den kan de ha från 6mån till 7 år, så även om de verkar hutlöst dyra vid första tanken så tycker jag de är värda varenda krona, min 6-åring har haft sin sen baby nu och jag skulle säkert kunna sälja den till ett för mej bra pris om det inte vore för tillökning;)

så jag tror faktiskt inte man tjänar så mycke på att hyra, och dessutom är man ju 100% säker på att den inte varit krockad...
 
Sv: Hyra bilbarnstol...

Tack för tipset!!;)

Ska kolla upp det oxå
 
Sv: Hyra bilbarnstol...

cosmic hette visst modellen, ja lyckas inte lägga in nån bra bild på den:angel:
 
Sv: Hyra bilbarnstol...

jag hyr av if. 102 kr i månaden tror jag att jag betalar. funkar bra och om man krockar får man en ny stol utan att betala nått extra för det=)
 
Sv: Hyra bilbarnstol...

Va bra:)
Kollade lite på dom förrut. Verkade helt oki tycker jag.
Ska ringa och prata med dom imorn
 
Sv: Hyra bilbarnstol...

Jag ska också hyra av IF, men får betala 84 kr månaden tror jag det är via min bilförsäkring.
 
Sv: Hyra bilbarnstol...

Vi har bilen försäkrad genom folksam,och har tagit en bilbarnstol på hyrköp genom dem.Det innebär att jag hämtar ut en splitter ny stol från affären,och när jag betalt klart den,så äger jag den.Därför vet jag att den aldrig varit krockad med,jag förlorar ingenting på affären,och det är den enda stol jag kommer att behöva.Kan det bli bättre??!!
Menar ni verkligen att ni betalar varje månad för en stol som ni sen måste lämna tillbaka?
 
Sv: Hyra bilbarnstol...

if har tre olika stolar
Den sista för de större barnen får man behålla när hyrperioden har gått ut

Sen om nått skulle hända får man alltså en helt ny utan nån extra kostnad
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 082
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 062
Hästmänniskan Innan jag tar det stora beslutet att köpa min första egna häst tänkte jag att det vore en god idé att först hyra en häst från ett...
Svar
11
· Visningar
1 872
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 833
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp