Hypokondrihörnan.

V

vansinnet

Nu är jag nojig igen och övertygad om att jag håller på att drabbas av antingen en ond förbannelse eller elakartad cancer.

Efter duschen så kom det alldeles gult klet ur brösten. Typ bara en droppe, försökte klämma ut mer, men det gick inte.
- Det är väl bara mjölk, sa sambon.
- DET SKA INTE VARA GULT!, skrek jag på hysterins rand.

Är jag tokig eller är det farligt, onormalt?
 
Sv: Hypokondrihörnan.

människomjölk ÄR INTE vit, den är ganska gul... Framförallt den första råmjölken är väldigt gul...

Säjer hon som pumpat ur mjölk och matat med under 3 spädbarnsperioder - eftersom kossan har mycket mjölk men tydligen är trögmjölkad eftersom barnen misslyckats med att amma....
 
Sv: Hypokondrihörnan.

(vansinnet pustar ut)
Tack ameo, då kan jag sluta sura på min oförstående sambo och gå och lägga mig då. :D
 
Sv: Hypokondrihörnan.

och jag instämmer - jag läckte kollossala mängder (rå?)mjölk under min första graviditet och det var dels genomskinlig vätska och ORANGE droppar - så jag kunde ha hela framsidan på en t-shirt genomblöt med små orange prickar...

ingen fara, helt normalt!!
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 237
Senast: Intejag
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 173
Senast: sweet_extraa
·
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 114
Senast: kebabbert
·
Hästvård Jag får gråa hår av valacken. Han har ju lyckats med diverse 'tok' sen i höstas, både allvarlig senskada, och så toppade han med att i...
Svar
14
· Visningar
4 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp