Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men som jag ser det är steget mellan att skicka en till en användare man tycker skrev nåt bra till personangrepp väääldigt långt...
Åter - var finns dessa grupper?
*kl*
Själv känner jag nu en viss osäkerhet i hur jag skall visa min uppskattning för Kats osvikliga förmåga att dra igång roliga debatter!
En är ju utesluten (). En är kanske för tramsig - så det får bli en.
*kl*
Själv känner jag nu en viss osäkerhet i hur jag skall visa min uppskattning för Kats osvikliga förmåga att dra igång roliga debatter!.
Jag orkar egentligen inte lägga mig i diskussionen (för jag blev så paff över att läsa vissa inlägg i den här tråden, så jag nästan storknar) men Kat m.fl:
Men som jag ser det är steget mellan att skicka en till en användare man tycker skrev nåt bra till personangrepp väääldigt långt...
Och jag kan ju säga att jag, trots att jag som sagt inte orkade ge mig in i någon längre diskussion, bara ville berömma dig m.fl. för att jag tyckte att ni kom med väldigt vettiga inlägg, och därigenom också visa var jag själv stod i diskussionen. Jag menade alltså inte på något sätt förlöjliga eller "bilda gäng" mot någon användare.
Som inläggskribent nr 71 i en fråga som är så svart/vit som denna, så finns liksom inget annat än att säga:
Jag tycker att Kats fråga uppvisar en trist inställning och brist på social kompetens,
Apropå det här med personangrepp, alltså...
Nej, läs igen vad jag skrivit. Inte vad du tror att jag skrivit.