A
Americanese
Sv: Hyllningskörer och Kritikermobbar är tråkiga
OM jag ser något som jag tycker är uppenbarligt fel så väljer jag att gå i svaromål och försöka korrigera eller nyansera bilden som ges. Alternativet vore att ignorera det i mitt tycke korkade inlägget helt, vilket jag tycker vore synd, för då låter jag ju dumheten stå oemotsagd?
Men visst, jag går igång lite för mycket ibland, men hyckleriet är stundtals generande stort här på buke. Man hoppar på försvarslösa individer och målar upp en bild så att man häpnar över att de som skriver inläggen inte har tagit sitt pick & pack och dragit vidare.
Jag kan givetvis logga ut för gott, men vore inte det synd om forumet enbart befolkades av det täcka könet?
Det handlar nog inte om att passa in, det handlar snarare om sovra och sålla bort sånt som retar gallfeber på en. Trådar i vissa ämnen kan man låta bli att öppna, användare som stör en kan man ha på ignorera.
Senior verkar mest göra dig förbannad. Du verkar bunta ihop tjejer som skriver klagotrådar om sina pojkvänner med folk som diskuterar jämställdhet och, allra värst, uttalade feminister. Du smälter ihop allihop till en klump och klistrar etiketten MANSHAT på alltihop, och sen går du i taket igen som om allting som skrevs om män här handlade om dig personligen.
Det verkar rätt jobbigt. Och energikrävande. Ställen som buke ska ge energi, inte ta, i den bästa av världar.
OM jag ser något som jag tycker är uppenbarligt fel så väljer jag att gå i svaromål och försöka korrigera eller nyansera bilden som ges. Alternativet vore att ignorera det i mitt tycke korkade inlägget helt, vilket jag tycker vore synd, för då låter jag ju dumheten stå oemotsagd?
Men visst, jag går igång lite för mycket ibland, men hyckleriet är stundtals generande stort här på buke. Man hoppar på försvarslösa individer och målar upp en bild så att man häpnar över att de som skriver inläggen inte har tagit sitt pick & pack och dragit vidare.
Jag kan givetvis logga ut för gott, men vore inte det synd om forumet enbart befolkades av det täcka könet?